Another day in paradise

Igår efter jobbet.....
Jaha, ännu ett inlägg som börjar med "igår". Så nu tänker jag make a difference.

Jag slutade jobbet kl 18, gick till gallerian och köpte mig en hårborste. Ett bra inköp tycker jag. Sen ringde jag Zak som lovat, och hörde vad han gjorde. Han var hos Johan, och han bad mig komma dit. Så då fopr jag dit coh så såg vi en mongofilm som ändå var rätt rolig. Sen gick vi och shoppade mat på ica. GRILLAD KYCKLING. Jag har varit sugen på det sedan vi var på jakobs stuga emd klassen. Och det var så himla rågott. Och zak hittade även potatissallad som jag tål! WIHO!!! det var GOTT. :D


I lördags frågade Zak om jag inte kunde ta 2 veckor ledigt och föja med honom ut och resa. När jag frågade vart vi skulle svarade han "vet inte. haha!" Men nog sagt. Jag tog ledigt 11 dagar, plus 3 helger. Alltså 17 dagar. Och igår hos johan kom vi på att tågluffa hade varit coolt. Så vi kollade upp kostnader osv. och det kostar typ 3000 för 22 dagar! FETT. Så idag tog jag minsann 5 dagar till semester. Och vi far typ den 29 eller 28 AUGUSTI. Snart som satan. Det blir säkert kul. När Johan igår frågade vart vi skulle, blev bådas svar "vet inte, haha" Och saken är den att jag tycker det är spännande att inte veta! Har alltid varit avis på dom som bara drar och ser vart det leder. Och nu är det äntligen min tur! DOck så har jag två länder jag verkligen vill till. Och det är Grekland och Italien. Det är mina enda krav ;D sen bryr jag mig inte alls! :D woooooow.

Dock, med min vanliga tur kommer säkert något hända så vi inte kommer kunna fara eller nå. Men låt oss hoppas inte. FÖr jag är tagg. Och har inte tagit fet semester för ingenting! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0