Back on track

Okej! Andra gången gilt? =) Låt oss hoppas det. Cause I'm not gonna put up with a third try. 
Det är vad jag gått och hoppats på i nån vecka och så blir det så! Vad är det med mig och få som jag vill? Något har vänt, eller så finns det en gud. :) 

Jävla tjat om körkortet. Jag orkar inte, och har inte tid. Jag har inte lust och är inte taggad. Låt mig vara och låt mig ta det i min egen takt. Sluta försöka hitta massa hot för att få mig att börja tidigare. Det kommer bara göra så det blir värre och jag blir megatvärsöver. Så sluta, snälla. 

Idag blir det jobb jobb jobb. Sen ska jag vara med Zakarias, sen... vet jag inte vad vi ska göra. Vi får väl se vad dagen har för planer för oss. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0