backpack

Det blev den dyrare. 700 spänn för en fucking väska. Haha. Jaja. Det är som sagt en nödvändig investering. Vi stod där och valde mellan den blå 45 liters-rymmande väskan för 500, och den röda 55 liters-rymmande väskan för 700. Och Zak till och med som inte tyckte jag borde slösa för mycket tyckte den röda. Det tyckte jag med egentligen. JDen blå var ändå lite för liten, och den såg inte så jättebra ut heller. Så jag tror jag gjorde bra som köpte den röda.

Sen gick vi på NEX och köpte tågbiljetterna. Nu är allt klart och fixat med biljetterna. 18.19 på fredag avgår tåget från Älvsbyn.
Det enda jag har kvar nu är att köpa lite nödvändiga saker som nässpray, våtservetter, deo, och.... ja. Inget mer tror jag. Och så klart det absolut "roligaste" ; packa.

Nåja, ikväll blire roasters med Elin, och Emelie. :) Sen bär det av hem till Zak. Det blir säkert en mysig kväll med brydarna mina, och sen mysigt att avsluta kvällen med att sova hos bajbo.

Jag har en sån här grej för mig. Jag fastnar för nåt visst gott och så äter jag det konstant tills jag blir less. Jag minns nog vad det började med. Cheezeballs. OMG. Älska fucking cheezeballs. Och sen blev det marabou mintchiklad, sen typ chips med dipp, sen wasa sandwich, sen nåt annat, och nåt annat osv osv, sen blev det marabou apelsin korkant (det har det varit aslänge nu, konstigt nog är jag inte less än) och nu är det DAIM. mmmmuuumma! Köper daimglass varje dag. :D Till och med min chef reagerar på det.
Jag är ganska störd jag vet. Menmen. Det är okej.

Jag är bara nöjd att apelsinkrokant fortfarande är något som min mun och mage tycker om. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0