då ska vi schee.. DU ÄR .....:

Förstående: jo det är jag oftast.
Öppensinnad: euhm.. Think so?
Arrogant: hoppas jag inte?
Osäker: ibland... oftast.
Intressant: ja jävligt intressant.
Hungrig: nix. aldrig typ. jobbigt som fan.. älskar mat.
Smart: klart jag är?
Barnslig: haha japp. fruktar att jag aldrig kommer bli 100% mogen
Liten: nä?
Lätt: lätt? lätt att bära? lätt att ha att göra med? WHOOT?
Rolig: som fan!
Hälsosam: Inte alls.
Blyg: beros på. Bland nytt folk ja.
Lätt uttråkad: nja.. ändå inte. Som Zak sa, "du är som en katt. När du är uttråkad så sover du"  haha
Arg: inte just nu.
Ledsen: inte just nu thank god. Man kan verkligen bli less på att gråta.
Glad: neutralt humör.
Pålitlig: Ja det är jag.
Laglig: tja.. allt är ju relativt. hehehe
Filosofisk: nja.
Positiv: .för det mesta!
Originell: ehm.. ja? nej? vet inte? kalol.
Bra på att ge komplimanger: ja om jag vill och menar dom. Annars inte.
Bra på att ta emot komplimanger: huvvaligen. Nej. tror typ aldrig på dom.




Ja,, jag har tråkigt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0