FFX

Final Fantasy X. När jag kom hemt till Zak igår, gissa vad som spelades.... lol. Men det är lugnt faktiskt. Han har som ändå inte spelat på hela helgen typ. Iaf inte lördag, söndag måndag. Så det var lugnt. Det enda tråkiga är att han inte går att prata med när han spelar.

Det blev inget epilerande igår. Jag läste bruksanvisningen och det är en gelépåse som måste vara i frysen minst 2 timmar före användning... Och jag kom till Zak typ åtta. Och la in den i frysen typ halv nio. Då kände jag att det skulle bli sent och jobbigt att epilera. Så det får vänta. Idag kanske :D Om jag orkar. Vi kom ändå i säng ganska sent.. Men idag började vi båda kl nio. Så jag var inte trött ensam.

Ja, var ju hemma en skvätt igår. Det var mysigt. :) Kul att vara saknad. 
Tihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0