Filmmys

Igår var jag med Zak. Hans söta mama hade kommit ihåg min allergi och skickade ett sms och frågade om jag tålde det hon skulle laga. Och tro det eller ej, jag tålde allt hon nämde! Och maten var megagod!
Sen efter maten såg vi på Tv, då somnade jag en sväng, sen hälften av nån film, simpsons, och family guy. Sen såg vi 40-year old virgin. Den såg jag mer med Yammi tror jag. Zak såg lite i omgångar. :) Det var en riktigt mysig kväll.
Sen när det var typ 25 min kvar av filmen blev jag megatrött och kände ångest över min tidiga kommande morgon. Så jag gick ner till Zaks rum för att gå och lägga mig, och vem la där då om inte zak? Orka gå och lägga sig utan att säga godnatt? Haha. Trodde han var där uppe med Jack och spelade Tvspel eller nå. Men mysigt att krypa ner i en uppvärmd säng ;D

Sen sov jag förövrigt riktigt gott inatt. Och snoozade en skön och mysig halvtimme i morse. Jag sover så mycket bättre och är mycket mer nöjd när jag vaknar när jag sovit med Zak. Så det var bra för min sömn dethär.

Idag måste jag kirra biffen. Syrran fyller år imorn, och det börjar bli streeeessigt. Har redan bestämt vad jag ska köpa, men tiden räcker inte till för att jag ska ha hunnit göra det redan.
Idag, Nicole, idag.


Det här känns bra. It feels damn good for me..
I like it!

Du är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0