Happenings of the weekend

Min blogg handlar endast om mig typ. Vad jag gör, vad jag känenr, och vad jag tänker. Typ. Men det är ju kul för alla att läsa. För mitt liv är så jävla händelserikt.
Anyways.

Min helg har varit den absolut fetaste nånsin. Jag är så sjukligt nöjd. I fredags var det inflyttnings-/utflyttnings-fest i kollektivet (henrietta och adde flyttade ner en vånig) och det var riktigt kul där. Runt halv tolv drog jag, Henrietta, Alexandra, Emmy, Eva och Nicke ut på pentryt. Och det var så jävla sepemongo kul. Jag och Henrietta gick runt och ägde alla med våran coola gangsterstil/attityd. Och det var kul på dansgolvet. Jag raggade även upp en 50-årig tjock gubbe..... hahaha. Det var roligt. Nog för att jag dissade honom efter typ 30 sekunders dansande. Men det var riktitgt kul alltså.
Sen efter Pentan stängde träffade vi Johan Spinnel och Johan L något, och även Petter och Larry. Två sistnämda ville att vi skulle följa på efterballe. Vi gjorde det, men blev utslängda. Det var ett skämt att vi blev utslängda fick vi reda på sen. Riktigt kul skämt. Höll nästan på att dö av skratt.
Eftersom vi blev utslängda drog vi tillbaka till kollektivet och väl där blev jag tröttast i världen men fick ångest att behöva cykla hem. Men runt halv sex drog jag ändå hem.
I lördags fyllde syrran år. Så jag fick sova typ 3 timmar sen upp och sjunga. ick dock och la mig sen för att sova lite till. Senare på kvällen hängde jag med Zak och johan, sen bestämde jag och Zak oss för att gå ut. Eller jag bestämde, Zak ville inte egentligen, men han följde ändå. Vi var ute en sväng, sen drog vi till kollektivet där det var lan. Jag hatar egentligen lan för att alla ser så himla mongo ut när dom är helt inne i sitt spel. Men Zak visade mig coh Henrietta ett riktigt kul spel. Och vi hade gett oss satan på att klara alla banor. Så där satt vi till typ 6, halv 7. Och då var vi på tok för trötta för att fara hem. Så vi sov på madrass där.
Och så då slutligen söndags, vi vaknade typ halv fyra och drog hem till Zak för att käka osv. Sen for jag till Elin för att se film med henne och Saj. Vi såg Shoot em up. Och den var FETT bra. Me like! Sen efter det kom fam Lindhammar och hämtade mig och så bar det av hem till dom. Och jag fick göra ett coolt trick med Gimli. Han kan väldigt många trick den lille söte coolingen.

Blev inte så himla mycket sömn inatt som jag trodde. Jag blev pigg, och som tur var så var Zak det med, (inte konstigt emd tanke på det omvända dygnet) så vi låg och pratade till typ 3-4 tiden i morse. Så fastän jag hade sovmorgon till kvart över tio var det ändå tungt att stiga upp, plus att jag kom 4 min sent till jobbet. Inte bra.


Nu däremot. Orkar jag faktiskt inte skriva mer. Så ni får nöja er med detta ínlägg om min helg. Nu vet ni allt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0