holehand

Jag har, som alla som känner mig vet, ett stort problem med pengar. Det är inte det att jag är utan pengar och är fattig eller så. Utan jag är bäst i hela världen på att slösa upp dom. på en vecka har jag nu lyckats slösa 9000. Och det är vad det vanligtvis brukar gå på en månad. Nä, skoja, så mycket brukar jag inte ens få, men den här månaden har jag kryddat iväg en hel del.

Jag köper alltid saker som jag inte behöver egentligen, eller så köper jag bara saker för skojs skull. Det jobbigaste är att när det är ungeför en vecka kvar till nästa lön, sitter jag där och är luspank, och har ingen som helst aning om vad alla pengarna har gått åt till.

Skillnaden med denhär månaden är at tjag vet lite mer.
PDOL är ju ett stort slösande. Nog för att jag fick inträdet betalt av Emil på fredagen, och på lördagen fixade jag band. Men där inne! Oj oj oj. Jag var lite väl generös och bjöd lite hej vilt. Så ja, en fet del pengar gick till det. Sen en massa andra inköp, vissa dummare och onödigare än andra.

Men idag kära vänner. IDAG har jag köpt ett par jeans, dom dyraste jag nånsin köpt. Och så har jag även tänkt trimma ner på mina benhår, och vill ha ett lite längre resultat än vad en rakhyvel ger, så då bestämde jag mig för att köpa en epilator. 600 spänn. jajjemen. Så jag har släösat nästan 2000 idag. Men på BRA grejor. Det är det som är skillnaden. Och jag är dessutom riktigt nöjd med mina inköp.

Elin som jämt försöker vara min ekonomirådgivare (förgäves tyvärr den stackaren) måste ju få veta detta. Så jag skrev ett sms att jag köpt användbara saker idag. Hon blev stolt =) Nu gjorde jag min prinsessa nöjd :)
Det känns bra, Hon skulle för övrigt rida pålle idag! Så himla kuul! Älskar att rida och saknar det skitmycket... Så rid från mig med kvinna! :D
Och ELIN, jag har glömt säga en annan sak! Jag har lagt undan pengar också!!! SE SÅ DUKTIG JAG ÄR!! :D



WIHOO! Epilatorn ska ju deff provas idag! Så jag längtar till jag slutar :D Och om jag ska till Zak ska jag fan ta med den så ska jag se om han bangar ur på en liten treatment ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0