Interrail

Igår var vi och bokade. Det blir på fredag istället, för platser ner till malmö var redan slut på torsdag. Så vi far på fredag kväll. Tåget går 18.19 :D Ih, det kommer bli fetmegakul.

Idag på min lunch kommer Zak in till stan så ska vi gå och shoppa min väska, och så ska vi gå och boka tågbiljett ner till malmö. Vi har bara paxxat den hitills. Eftersom vi skulle kolla om det var billigare med flyg. Men icket. Så då blir det nattåg ner :D Sen ska vi stanna till i lund en natt hos RÄGAN och festa med fläsan och alla :D Det blir FETTISCH. Sen på lördag börjar tågluffarlivet :D:D:D. can't wait!

Jag bestämde mig för att följa med Stina och träna ändå igår. Jag vet att jag kommer ångra mig imorn och speciellt på fredag när träningsvärken slagit på ordentligt. OMG. Men det känns ändå fett bra. Dock så märkte jag hur svag jag är. Plus att jag kom ihåg varför jag valt att sluta träna. Haha. Men träningen ska tas upp igen. När jag kommer hem från tågluffningen ska jag köpa ett kort. Jag får ju för tusan 75% rabbatt. Jag är ju dum om jag inte köper.

Väskan jag ska köpa på lunchen idag kommer kosta antingen 500 eller 700. Den för 500 rymmer 45 liter, och den andra rymmer 55 liter. Frågan är då, hur tusan tänker man om det till kläder?? haha . Jag har ingen aning om 45 liter är för lite. Så det kommer säkert bli att jag köper den för 700. Vi får se. V får se. Sepemongodyrt. Mongostört. Men nödvändigt.

hey hey hey!


Du är så fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0