Ja, jag har tråkigt.

STEG ETT:
Namn: Nicole
Smeknamn: Nicci
Födelsedatum: 1 April
Födelseort: Helsingborg
Ögonfärg: brun
Hårfärg: svart
Längd: 178
Skostorlek: 40-41
Höger- eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: vädur

STEG 2:
Skor som du bar idag: eh va?
Rädsla: att vara ensam, och döden.
Målsättning: kunna bli känslolös, och ha ett hjärta av sten.
Svagheter: säga vad jag tycker och känner

STEG TRE:
Din första tanke när du vaknade idag: Fan, jag är ensam.
När somnar du: olika som satan.
När du inte kan sova: När jag ligger och tänker för mycket

STEG 4:
Pepsi eller Coca Cola: Pepsi 
McDonalds eller Max: McDonalds
Singel- eller dubbeldejt: Singel
Adidas eller Nike: men orka, it fan vet jag.
Lipton Ice Tea eller Nestea: men va?
Choklad eller vanilj: glass eller vad?

STEG 5:
Svär du: japp
Sjunger du: ohja
Duschar du varje dag: njaaee.. inte varje. 
Röker du: yes.
Är du förälskad: jo.  
Tror du att du någonsin varit kär: det har jag ja.  
Gillar du skolan: nej, men jag gillar umgänget vi hade i skolan.
Vill du gifta dig: ja det vill jag väl så småningom.
Tror du på dig själv: nä.
Blir du åksjuk: yaa
Tycker du att du är hälsosam: inte det minsta! 
Gillar du åska: nej huvva.
Spelar du något instrument: sjunger, lite piano.  

STEG 6:
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol: japp
Rökt: japp
Gått på dejt: dejt och dejt.
Kysst någon: mmm...
Shoppat: arå
Ätit en hel ask müsli: nej? 
Ätit sushi: nej?
Stått på scen: Japp! På havsbadet
Blivit dumpad: ja... :(
Skejtat: longboard is fun!  
Bakat: nej.
Nakenbadat: nej..  
Färgat håret: nix
Stulit något: najj, om man inte räknar Zaks tröja som jag lånar på obestämd tid.

STEG 7:
Har du
varit jättefull: ja deff.
Blivit upptäckt under "akten": hehe jopp
Blivit kallad slampa: jepp.
Blivit nerslagen: nej-

STEG 8:
I framtiden...
Hur gammal vill du vara när du gifter dig: men vad fan vet jag ?
Namn på barn: Charlie är fint.
Ditt drömbröllop: stort och typiskt filmbröllop, stor vacker klänning och massa folk osv osv.
Vad vill du bli när du blir gammal: vet inte...  

STEG 9:
Hur ska din drömkille vara? badboy, och behandla mig ganska dåligt.
(tydligen är det min drömkille eftersom jag alltid faller för såna)
Ögonfärg?: bruna helst tror jag
Hårfärg? : mörkt typ? ingen aning?
Vikt?: men lol? minst 200. (?)
Klädstil?: spelar ingen roll. snyggt.
Plats för första träffen: typ.. hemma?

STEG 10:
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: ingen aning om jag verkligen skulle ge mitt liv när det kommer till kritan.
Antal CD-skivor du äger: blaaaaaaaaah
Antal piercings: navel, näsa, fyra i öronen.
Antal tatueringar: none
Hur många gånger har du varit med i tidningen: vet inte, men ganska många.
Antal saker jag ångrar: fifän... vill inte ens tänka på dom.

FAVORIT...
Färg: har ingen
Plats: i en viss persons armar
Spel: euhm..
Drog: marabou apelsin krokant
Film: hmm...
Djur: ....ehm
Serie: kalle?
Skor: dunno
Internetaktivitet: bdb och blogg

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: ja, varje dag.
Gnälla: säkert.
Skrika: nej
Sova: jo, iaf på nätterna
Ha ångest: njae.. just nu kanske, men inget jag brukar ha.
Skada dig själv med flit: nej.
Ta mediciner du inte borde ta: nope.
Vilja dö: nä, usch! inte dö.
Drömma mardrömmar: njae.. var längesen.
Drömma sexdrömmar: haha japp.
Försöka vara annorlunda: nja.. vadå försöka. jag är ganska weird.
Klä dig i svart: ja, oftast.
Gå till kyrkan: nejjj
Gå i skolan: inte längre
Röka: ja
Ljuga: nej nej. Hatar lögner.
Hata folk: nej verkligen inte. Hatar ingen.
Lita på folk: jo, för mycket.

NÄR...
Åt du senast: för en timme sen
Läste du en bok senast: igår
Var du på konsert senast: eeeh... vet inte?
Köpte du något senast: igår köpte jag apelsinjuice
Kysste du någon senast: i tisdags.  day before dumpday :'(
Svor du senast: men va? varje jävla dag daah.
Sjöng du senast: i morse på väg till jobbet
Klagade du senast: Idag. Klagar hela tiden numera.
Är det sommar: eh?

VEM...
Saknar du: ni får en gissning på vem jag saknar just nu och hela tiden.
Vill du döda: Ingen. Men någons beteende vill jag ha ihjäl.
Vill du slå: tja, ingen
Rörde dig sist: eh.... typ Cheyenne säkert.
Kysste dig sist: Zak.
Vill du kittla: Rasmus (emelies lillebror för han är så himla söt)
Kramade du sist: eum... Emil typ tror jag.
Vill du träffa: orkar inte.
Skrek du på sist: oj, ingen aning. det var längesen jag skrek
Vill du vara som: vem som heslt som  har ett hjärta av sten skulle jag ge mycket för att vara som.
Sårade dig sist: Ingen tvekan; Zak!
Vill du bli galet full med: typ, Stina, Emma, Emelie, och Rhalleh (om hon har tid för mig, hah) :D wihoo
Fick du sms från senast: ska se..... Zak.
Ringde dig senast:  Sofia

HAR DU...
För många vänner: Nej? kan man ha det?
Förföljelsemani: nä
Någon annan psykisk sjukdom: ja, om det räknas att jag är överkänslig och har överdrivit mycket samvete.
Skadat någon: jo, säkert.
Färgat håret: nej
Några piercings: Men ja.  
Några tatueringar:  fortfarande inte.
Egen dator: jå
Gjort bort dig rejält: som fan att jag har 
Komplex: ja, lår höfter och mage.
Kysst någon: jaa
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: asså, bjudit ut? nej.
Varit kär: jaa
Blivit kär i någon på nätet: lol nä.
Dumpat någon: mjo, typ.
Blivit dumpad: ja, orka ta upp det IGEN!?
Lämnat landet: rest? ja.
Gjort något olagligt: japp.

HUR...
Svarar du i telefonen: "hallå? "
Fördriver du tiden: bloggar, läser bloggar, tittar på bilder på bdb.
Mycket pengar har du: jsut nu? för lite med tanke på hur mycket jag fick för 2 veckor sen.
Tjänar du pengar: genom att jobba?
Bäddar du sängen: vadå HUR?
Ofta diskar du: diskmaskin is the shit
Ofta städar du: hehe...
Går det på jobbet: jo funkar. långtråkigt bara
Många stör du dig på: inte många. Men det finns.
Träffar du din familj: vadå hur jag träffar dom?



Ja, som sagt. TRÅKIGT har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0