Kaalol

Nu är jag tillbaka på jobbet igen. Jag känner mig lite krasslig. Inte så konstigt dock eftersom Zak haft feber typ hela helgen. Men men. Lite irro att Zak alltid börjar 12, och jag typ åtta. Han får alltid sova vidare.. inte jag :(

I torsdags var det naaaajs. Talang var duktiga. Och jag och Zak hade en trevlig efterfest med oss själva :D

Ingen utgång i helgen, inget luleå i helgen. Har bara varit hemma hela helgen, eller hemma och hemma. Har varit hos zak och bara slappat hela helgen. Nu har jag bott där i en vecka i rad. Undrar när hans familj kommer tillbaks. Trodde bara dom skulle vara borta ett par dagar, men det är mysigt att vara ensamma hemma. :)

Idag ska jag hem till min mamma en liten sväng. Hon saknar mig... jag tänker bara, jag har varit borta en vecka.... och hon saknar mig. Hon kommer ju aldrig överleva om jag flyttar hemifrån på riktigt. Det är ju lite sött.
Jag är älskad ändå after all. :D


Jag är lite sugen på roasters någon dag. HÖR DU DET STINA!? Det börjar som bli dags ;)

Och jag är även sugen på en kväll med min Elin. Det var waaaaaaaay to längesen vi umgick ordentligt... :( typ innan turkland. It's time we get this started.

Vad händer idag...? jobba jobba jobba.... sen hem till min mamma och ge henne en fetingkram. Sen bär det förmodligen av hem till Mr. Z.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag är fett på en roasters! Dock jobbar jag ju som dåliga tider, har stängning hela veckan typ. Men vi löser det :)



Och förresten, Mr.Z? I like it :P

2008-08-05 @ 13:05:24
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: Nicci

haha BRA! då blir de roasters :D japp, vi löser skiten :D haha ja, visst lät det fränt? ;)

2008-08-05 @ 16:14:08
Postat av: mamma

tror nog jag kommer att fixa att du flyttar hemifrån..."nickar övertygande nu, ser du det?" o det var så mysigt o ha dej hemma igen en liten stund, gumman. älskar dej jätte mest puss

2008-08-05 @ 20:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0