LolCat.

Igår hängde jag med finaste Zak i badhus, där satt vi och snackade. Sen gick vi och shoppade på Ica, sen satte vi oss i södra hamn en liten stund. Det var en trevlig och rolig stund :) en del skratt och en del jobbiga pratämnen. Men men. När han dissade mig för att vara med Niklas for jag till Elin. :D
Och det var mysigt att hänga med bruden igen. Känns som att det var längesen nu. Vi såg dock världens sämsta film. Jag mådde typ dåligt av att se den...
Mitt SuperEx. USCH och BLÄ.

Du är fan rolig. Du får mig att skratta. Och jag mår oftast bra av dig :D

Nu vet jag var jag fått både LolCat och Kalol ifrån. Jobbigt, jag trodde verkligen att jag kommit på Kalol själv. Hatar att man har så lätt att ta efter andra folks ord och uttryck. Speciellt när jag trodde jag kommit på ett fett ord, men nää. då visar det sig att jag bara tagit efter. :( haha. Ja, dessa problem en kvinna kan ha.


har bara EN sak att tillägga som jag fick prata LITE om igår. Om du nu väljer att göra det, kommer jag bli så fett ledsen. Inte att du väljer att göra det, utan för att du valt bort mig från det hela. 
Jag vet, jag pratar i gåtor, sorry. Men alla ska inte veta allt. :D 



Min kära vän Emelie. OMG vad det är svårt at sätta ord på kvinnan.
Du ställer ju för tusan upp i fucking vått och torrt. Pratade med mig så sent som 12 på natten inatt. En tid som folk oftast vill sova.... Faktiskt även Emelie själv låg i sängen och skulle sova. Ändå håller hon sig vaken i 40 min till för mig. FETT tack. Jag har inte ens ord för dig. Du finns alltid och lyssnar, vill bara säga att jag finns här för dig med :) Och att du betyder gulisch för mig. <3











My love is growing stronger as our affair is growing old
I've been loving you a little too long to just let it go.

Kommentarer
Postat av: hetast i huset

åh, kärring! du fattar inte hur glad jag blir! ;> du vet nu att du kan ringa när som helst om vad som helst ;) I will always be there for you! Det är underbart att ha en vän som dig! Du är helt enkelt guld värd och mycket mer.

2008-08-13 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0