lunchcat.

Idag såg jag och Zak till att vi hade lunch samtidigt och gick och lunchade i södra hamn, (heter det i eller på?) jaja wft. Men det var trevligt. Tråkigt bara att han har världens humör innan han fått i sig nåt att äta, och blev sur för att jag inte riktigt visste var jävla södra hamn var. "det är RAKT ÖVER FUCKING GATAN!"
Jag blev på lite dåligt humör för det. Men sen när jag fattade kom han och sa förlåt och så fick jag pussar. Då gled humöret upp lite. (Jag är svag för hans pussar, LOL) Men jag är fortfarande lite irro.

Men det kommer gå över, för ikväll ska jag PAAAAARTAAA på havsbadet. Med två favvopartybrudar! WIHO! :D det blir fett :D
Noh för att jag är tröttast i världen.. men det är lugnt. För vi ska inte fara förrän typ halv elva. Jag hinner ju ta en fet PN före det, så det blir fett! längtar inte till imorn dock.. jobbet en hel dag och förhoppningsvis slipper jag bakfyllan för en gång skull......




ÄR VI TAGGADE!? YES WE ARE!







En första bild i min blogg får bli på denna mannen. 
Dels för att bilden ser så chill ut, och även för att han är het.

En första bild coming up ;



Och faktiskt, nu kommer det börja bli lite bilder, har en mobil som tar helt ok bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0