Mina härliga idéer.

Hahah av rubriken kom jag på vad Zak sa igår. "jag är för härlig!" HAHAHA jag älskar såna kommentaren när man säger det om sig själv. Jag dör typ nu. Hahah tror det var Emmy som sa det också någon gång! typ, "jag är allt för söt!" eller nåt sånt. Och PDOL sa Zak "jag är rätt gullig jag" och nåt mer. Låter kanske inte så kul. MEN DET ÄR DET! :D:D:D

Nåja, nu till vad inlägget ska handla om. Jag ska skryta om min hemskt underbara fina talang:
Att skriva dikter. Nu tar jag några dikter jag skrivit till flä och kräkan.
Here it goes!

EX. 1
Kärring filippa du är en liten slinka
efter att öl och vin du i dig hinkat
knullar med alla och låter som en räv
springer runt på gården med munnen full av säd
aldrig blir du nöjd tills du hittar dig ett slibb
som aldrig slutar kleta och smörja in dig med klibb.

Kommentar: Wow är allt jag kan säga. Fint rimmat med lite inslag av sex.

EX. 2
"Bibel bibel, i den är du sann
Käraste jehova min älskade man
Ty du kommit för att hedra vår räka
Finns det ingen där, som inte vill kräka
Räkan är stark, frukta för fan
Men fisarna hennes ska du akta dig för(tan)
För stinka det kan hon
och djävulen du,
rör min kära räka och du ska förevigt låta mu. "
Johannes evangeliet, 45:6


Kommentar: Ett påhittat rim från "bibeln". Bilbel skulle vara roligare om den hade den hade såna här stycken!

EX. 3
Flä, aldrig har man skådat dess like
En undulat liknande tant som kört ner i ett dike
Undrar just hur hon nånsin tror
att hon gift ska bli men nåt annat än kor
Stackaren stackaren jag håller av
den underligt konstige starke jafar.


Kommentar: En liten fin diss till en rar vän, som alltid undrar vad som skall hända sen.

EX. 4

jepp. brunt är bajs (najs), and so are you.
brunt, brunt, brunt fint hår

Räkan, räkan på långsidan står

Ibland lite blond och lockigt på tok

Ibland lite mörk och luktar som ett lok

Men oftast är hon ju faktiskt min vän

En vän som ofta undrar vad som händer
sen.

Kommentar: Min vän räkan hade färgat håret brunt och jag passade på att skriva en dikt om det. En bra dikt med känsla av kärlek.



åhj, åhj, åhj. Jag är så mongo jag vet.
Men jag har som sagt tråkligt. Inget samtal nu på 40 min. Och vad gör man då om inte skriver ett inlägg
så alla kan läsa och se
hur härlig man é!


Tack och hej.

Avslutningsvis lägger jag upp en dikt som är väldigt känslig.
Inga kommentarer på den tack. Nu är det allvar.

EX. 5
Jag är alltid ensam
aldrig med vänner
drar håret med kam
och utye och ränner
samtidigt kan jag inte förstå
hur ala kan gå och inte förmå
att stanna och se
hur jag tragiskt kan be
och vända till gud
och hoppas på FLUD.


Kommentarer: Inte så känslig som jag hoppats. men ändå gasnka beskrivande dikt med inslag av tomhet.





TACK FÖR ER TID OCH ADJÖ.


Kommentarer
Postat av: the one and only underlivsböld

ja du är ju faktiskt en dikternas mästare. profeten, vägvisaren, den allsmäktige hövdningen. det kan ingen ta ifrån dig, trots att du är lite efterbliven.

hoppas du finner ro och att fludet kommer till dig så småningom.

2008-08-22 @ 10:26:10
Postat av: nicole

tack tack underlivsjävlafetböld för dina betryggande satans jkävla fina ord. Jag hör av mig den dag jag funnit min ro och hamnat hos fludet. Den dagen kommer bli en bra dag för oss båda.

2008-08-22 @ 12:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0