Ohlala

Igår skulle jag och Zak egentligen gå och köpa tågluffarkorten, men Zak var sen, och Nex stängde kl fem. Så vi kom dit typ 6 över, och så var det stängt. Så vi gick till den andra, men dom hade inte ens korten. SUCK. Men vi gick iaf och blev medlemmar i svenska turistföreningen. Då får vi massa rabatt på vandrarhem osv. Så det är smid. Och idag ska vi göra ett nytt försök. Jag jobbar in min lunch så vi ska hinna.
Jag måste även bestämma mig om jag ska köpa ryggsäcken som Zaks pappas kompis säljer eller om jag ska köpa en ny. Ändå värt att köpa en ny kanske. Får se. Måste dock bestämma mig senast imorn typ. Börjar bli ont om tid.

När vi kom hem till Zako igår så såg vi simpsons och family guy, och sen såg vi pirates of the caribean. Jag gick dock och la mig typ en halvtimme före den var slut. För jag la ändå och sov genom hela filmen typ. Synd för jag har velat se den. Får väl göra ett nytt försök någon gång.

Jag hatar verkligen att han får sova vidare när jag måste fara iväg och jobba. :( För det första för att det är mysigt att sova med honom, och för det andra, orka jobba när man kan sova?! Omg. Yeye. Whatever.

Nu är det bara idag, imorn, och torsdag kvar, sen är det semester i tre veckor = tågluffning med babe! :D Det kommer bli så jävla nice :D
Hoppas bara vi klarar oss på dom pengarna vi har. Men om det tar slut så får man ju fara hem helt enkelt. Eller råna någon. Ändå något man måste ha hunnit göra i sitt liv. Råna någon. Haha. Eller så inte...

Nåja, nu ska jag vara duktig och jobba. Ska även hitta nån sån hära tidsfrdrivningsgrej där man ska svara på massa frågor om allt möjligt tråkigt och onödigt. Men det blir senare när jag har mer tråkigt.


HEJDÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0