Pride of bagdad?

Att jag aldrig kan komma ihåg varken hur namnet på serieboken stavas, eller vad den heter. Men något i stil med rubriken är det. Hur som helst,  igår när jag suttit med mina två raringar och fikat en stund fick jag skjuts till zak. Och väl där kämpade han med att få igång internet i sitt nya rum. Han lyckades inte och tillslut gav han upp. Sen gick vi ner till hans andra rum och läste Pride .... bla bla bla. Den var AWESOME. Men den slutade ganska så tragiskt. Alla lejonen dog. :(  Nåja. Sen la jag mig för att sova, och Zak fortsatte läsa Animal man eller nåt.

I morse vaknade jag en timme innan väckaren av att jag hade mongoont i magen. Misstänker att det var träningsvärk. För det var ingen magont som jag känner igen. Och det var aslängesen jag tränade. Så jag bestämmer mig för att det är träningsvärk.

"jag tänker att vi tar det chill var vi än är. Jag menar, hitta vi en kokosnöt knäcker vi den och sätter oss under en palm" Haha, ja. Det kan vi göra. Det blir bra gulle :)

Ändå rätt skönt att vi drar imorn istället för idag. FÖr jag har inte ens börjat packningen, och eftersom jag är ledig imorn har jag hela dagen på mig typ. Nice nice shiat.

"Nicci, Nicci, Jag vet." HAHA, barnporralv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0