Proof

Jag vill på något sätt visa dig att jag pratar sanning. Jag känner att du tvivlar på det jag berätatt. Jag ska komma på ett sätt att bevisa sanningen. Måste bara komma på hur.

Igår bakade vi tårta hos Zak. Det såg så jääääääävla god ut. Måste testa den själv. Helt seriöst. Han ska ha den till idag på jobbet eftersom det är hans sista dag. Jag hoppas det blir kvar en liten bit till mig.
Sen gick vi och la oss och läste en serietidning. Nu minns jag inte vad den heter.... pride något? fan minns inte. Men den var skitbra och snyggt ritat. Handlar om några lejon som ska klara sig när de kommit bort från sitt fångenskap på zoo och människorna. Vi hann inte klart för jag blev för trött. Få väl fortsätta ikväll eller nån annan kväll.

Attans.


Nu är det snart dags för semester, och då även tågluffning!! I am fucking TAGGED. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0