reflection

You're poison, I dont want to
Break these chains
Your mouth, so hot
Your web, Im caught

Alltså, nästan alla mina inlägg börjar med ordet "igår" märkte jag nyss. Enda syftet med den här bloggen är att ha någon att göra på jobbet. För det är nog aldrig som jag uppdaterat hemma. FÖrutom en gång. Men det var ett fjuttigt och kort inlägg så det räknas inte ens. Alla andra har jag skrivit på jobbet. Och inte har jag då mycket att skriva om ens. Enbart händelser. Nog för att det också är kul men ändå.
Nåja. Hur som helst. Från en sak till en annan. Bla bla.
Jag är trött och less.
Någon gång ska jag ge er ett inlägg där det inte står helt jävla utförligt om vad ja gjort under gårdagen. De av er som faktiskt orkar läsa mina inlägg skulle kunna få MVG på ett prov som handlar om mitt liv och vad som sker i mitt liv. Heh.




Ey Lissna, lissna. WADDUP!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0