Schtiniwini

Wiie! Fick ett sms av Schtina där det stod: "Kom ut och rök nu". Blev superglad, för henne har man inte träffat på ett tag. Tog dock Liiiiiite för lång rast. hehe. Men skit samma. Det må vara. Det var kul att träffa kvinnan! Imorn blir det förmodligen träning på la korpisch :D Body pump ffs! Det blir fett. Älska träningsvärk. Dock jobbigt förresten... Ska ju gå massa två dagar efter. Och det är just två dagar efter som jag har MEST träningsvärk. Och speciellt då eftersom jag inte tränat sedan mars. Hehe. Jag är så LAT och OTRÄNAD. Men jag får känna efter. :) Ändå värt. :)


Iih, jag är megatäggad. :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Det var bra att du bestämde dig för att följa till slut, det gick ju hur bra som helst! Jag kom förresten på en sak när jag cyklade hem, vi borde ta en promenad någon gång. Bara gå ut och gå och se vart vi hamnar. Mysigt värre, elle hur?

2008-08-26 @ 22:59:09
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: niiciciic

haha jo. jag har lite träningsvärk idag. Men imorn kommer vara OLIDLIGT och fredag ÄNNU värre. Men okej. Okej. jaa. det lät mycket mycket mysigt. Det tycker jag vi gör nån gång när jag kommer hem! :)

2008-08-27 @ 09:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0