Trevlig helg trots allt.

Jag har haft en trevlig helg med, och haft andra saker att tänka på än dåliga.

I fredags hade jag dissat linns fest  för att vara med min raring Elin, som jag inte varit med på evigheter, men hon hade skallvärk eller nå, så jag for till Linn ändå och hade astrevligt. Tack för att jag fick komma! Sen flängde jag och sofia runt på olika fester. Det var näjs.

I lördags var jag med Emelie och Emil och Chrille och det var riktigt trevligt, men jag behövde mer saker som händer så jag Simon den sötisen kom och hämtade mig och körde mig in till stan och där hängde jag med Sofia + fler. Det var kewl.


Jag förstår inte... ödet har bestämt två dagar i rad. ???
Är det något jag ska ta som ett tecken eller vad.... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0