"Hur mycket kostar du för en halvtimme?"

Igår när jag slutade for jag hem och la ett tillbehör till min jävla epilator i frysen. Efter två timmar börjades det. Men jag vågade inte testa själv.
Så först fick mamma testa; "det kittlades ju" var svaret där.
Sen var det Okees tur; HAHAHA! det var roligt
Cheyenne; ja, det kittlades faktiskt
Och Sandra (cheyennes kompis); hihi det sticks bara lite.

Kan ju säga att ALLA fyra av dom hade fel. Kan bero på att jag bara drog epilatorn typ nån sekund och ganska fort på dom. För när jag skulle göra det på mig själv satt jag och skrek för att det gjorde så JÄVLA ONT. Herregud. Det var riktigt jobbigt alltså. Nästan outhärdligt ...

Nåja, ni kanske vill veta resultatet : Jag lärde mig en sak av första benet, och det är att man ska dra VÄLDIGT långsamt. Annars blir det stubb för då hinner den inte dra ut roten utan den klipper bara. Men andra benet blev något bättre, fast jag klarade inte av att dra långsamt så det blev som lite stubbigt där med. Men det är helt okej. Till nästa gång hoppas jag att jag blivit lite härdad.... om det nu blir nån nästa gång. HUVVA. Vet faktiskt inte om jag ska rekomendera den eller inte.. haha. SÅ kluven är jag  ^^

Efter min lilla epilatorering kom Emma och hämtade mig, så for vi till Stinas jobb för att hämta henne. Sen bar det av till HAVS! :D Jag hade inte alls nå höga förväntningar för kvällen. Jag tänkte bara att det skulle bli trevligt att umgås med två raringar. Men allt vände och blev så mycket roligare än jag ens kunnat ana.
Trubaduren var RIKTIGT HÄRLIG. Och vi satt och sjöng med honom från vårt bord. Efter lite mer alkohol stod vi och dansade framför honom på golvet. Efter ännu mer alkohol fick vi faktisktt sjunga piece of my heart i micken. Det var riktigt kul!

Sen kom ett önskemål av en kvinna att han skulle spela House of the rising sun. Och då stod vi fortfarande framför honom. Sen helt plötsligt tittar han på mig och säger "vill du inte komma upp hit och sjunga istället?" Jag var inte sen på att hoppa upp på scen och sjunga hela låten. Det var så SJUKT kul. Efter vi var klara sa trubaduren: "nu vill inte jag sjunga mer" Haha
Efter det kom en massa norgemän/kvinna och sa "du har virkelig flink röst!" eller "du synger veldig skönt" osv osv haha bla bla. Det var riktigt kul Jag fick ett fan. En kvinna i kanske... 50 års åldern? som kom och sa att jag skulle sjunga igen, och att jag hade en soulröst. Och hon frågade även hur mycket jag kostade. hahah. "hur mycket kostar du för en halvtimme, eller en timme ?"
MEN INGEN JÄVLA ANING!? haha. Tanten skrämde mig seriöst...
(jag vet, hennes fråga kunde tolkats fel, men hon var verkligen inte ute efter annat än min "soulröst")

Jag hade så SJUKTHIMLAMEGAJÄVLAASKUL igår med er tjejer. Låt oss göra om det!! :D



Trubaduren och jag kom överens om att vi ska sjunga ikväll igen om jag ska dit. Och det ska jag deff! Det blir fett :D



Dåliga kvallabilder från gårdagen :








Jag tror jag kan klassas som kändis nu. So you guys are in luck! För att ni känner en kändis ;D haha


Kommentarer
Postat av: Stina

Menar du att jag och Emma har tur eller vad? Haha. Det var fan grymt kul igår. Jag är typ ledsen för att det är sista veckan :(

2008-08-07 @ 13:12:31
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: underlivsbölden

men ditt kålhue. jag vet vad du kostar..INGENTING!!!! du är helt jävla fucking gratis, det är vad du är. tyvärr



hihi :)



2008-08-07 @ 14:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0