R.E.S.P.E.C.T.

"Jag älskar dig Nicole, men fan inte mer"

Låter som att min mor är less på mig. Hon tycker jag är respektlös och inte visar hänsyn. Aldrig är hemma osv osv. Men snälla. Vad händer hemma ens? Alla gör ändå bara sitt eget. Tittar på Tv, sitter vi datorn, läser. Jag har ingen lust för något av det. Så ä det konstigt att man inte vill vara hemma då? Förlåt mig för att jag tycker om att hitta på saker.
Det var kanske LITE väl hårt att säga så som hon sa kan jag tycka. Jag orkar inte bry mig längre dock. Tar inte ens åt mig. För hon behandlar mig minst lika illa som hon tycker jag behandlar henne. Ur respekt kommer respekt. 
Ger man inte respekt kan man inte heller vänta sig att få respekt.
Du borde tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0