vänner

Det är bra att man har er.

Stina, tack för värmande ord och att du bryr dig.
Emma, tack för uppmuntran och en trevlig kväll igår.
Emelie, tack för dina ord och ditt stöttande.
Elin, tack att du tar dig tid till mig ikväll.
Carro, tack för dina fina uppmuntrande ord och förståelse.

Jag skulle ju deff aldrig orkat utan er. <3 Ni är bäst!

åh, jag vill så gärna komma på en anledning att höra av mig. Och faktiskt ha något att säga.
But it's no use to try. Kommer inte på något ändå.
Hur slutar man tänka på saker som gör ont att tänka på?



Sjukt jobbigt att jobba i det här tillståndet...

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är minst lika bra vännen :) Och jag förstår verkligen hur jobbigt du har det, men det är bara att höra av dig när du vill.

2008-08-09 @ 22:46:01
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0