Viva La Rom

Helgen har varit trevlig. Varit både på inflyttningsfest och hejdåfest och jobbfest. Inflyttningsfesten i fredags var hos Nicke, men vi stannade inte så länge, så istället for vi hem och chillade och sånt. På lördagen sov vi ganska länge sen såg vi en megabra film; Into the wild. Den var FETT bra och vi blev fett taggade på våran tågluffning. :) Kan rekommendera filmen VARMT. Sen kom Zaks mormor, kusiner, och sånt och så käkade vi middag.
Sen blev det stressigt, för jag skulle på jobbfest efter det, och var redan sen. Plus att jag var tvungen att fara på ICA för lite groggvirke. Ohlala.
Min tlf gick sönder i lördags natt. Eller SIMkortet. Jag anklagar Zak att det är hans fel bara för att han tror att jag menar det. Det är roligt. Men jag KLARAR mig inte utan min jävla tlf. Det funkar inte! Det var skitjobbigt. Så idag köpte jag nytt SIMkort. 4 dagar är för lång väntetid!
Zak fick min chefs nummer ist, så han kund få tag på mig. Runt typ halv elva (?) kom han och johan och så skulle vi vidare till hejdåfesten hos Adde för Alexandra. Snälla rara Rhalleh skjussade oss dit så vi slapp gå. Det var en väldigt trevlig kväll :)

Ey, Lissna, WADDUP? Me like Henkerietta! :D

Nåja, har skickat mitt nummer till de flesta, om jag glömt någon så är det bara och ge mig ditt nummer så får du mitt ;)

Rom väntar på mig!! :D JAG VILL TILL ROM!! :D Och Zak har gått med på att fara dit också! NICE NICE NICE!! :D

3 dagar kvar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0