with every breath

Waking up alone in a room that still reminds me
My heart has got to learn to forget
Standing on my own
With every breath I'm getting stronger
This is not the time to regret
Cause I don't need to hang on to heartbreak
When there is so much of life left to live.


Jag blir gääälen. Alla jävla låtar har något jävla skit som tilltalar mig och får mig att tänka. Crankhead.


Igår trodde jag skulle bli en reliefday. Typ. Att allt skulle låta mer vettigt och att jag skulle kunna gå vidare. Men nääääää. Far bara innan allt är uppklarat. Men idag. Dissar du mig igen blir jag less. Mer less än vad jag redan är. Hör du inte av dig som du lovat blir jag fan ledsen. Mer ledsen än vad jag redan är.

Igår fyndade jag på stan! :D gick runt med Emelie och så hittade jag först ett par skitsnygga skor :D:D 349 kronor. Inte farligt dyrt alltså :D Och sen gick vi på JC, där fann jag ett par vita jeans. 99 spänn! rea på rea på rea typ. :D OMG så jävla värt. Jag har börjat med något dumt. Jag skänmmer bort mig med saker. Köper massa dyra saker som för att göra mig glad eller nåt. Jag köper mig själv med andra ord. Men men. Det hjälper ju lite iaf. Så det är värt pengarna. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0