You'll never grow up according to me!

Igår var jag på roasters med Simon och Zak, vi satt där för att sedan bege oss vidare mot Kalles. Nicke kom också efter en liten stund och joinade oss. Det var trevligt. Väl på kalles började det väldigt lugnt, och jag kände mig inte speciellt onykter. Men sen, pang bom krak fan, så slog det. Och då slog det. Men det var kul.
Rhalleh kom också till Kalles BTW! det var FETT kul :D
Men hur som helst, jag sa till Elin att jag skulle gå med min shot och min ooze och sätta mig ensam och se alkis ut. Jag hann dock inte få sitta speciellt länge innan Zak kommer och joinar mig. Men en stund lyckades jag se störd i huvudet ut. Hehe. Men det var bra att Zak kom och satte sig. För vi fick sagt en hel del. Och det känns så jävla bra nu. Ikväll ska vi antagligen se Hair (tror jag den heter?). Zak och jag alltså. Det tror jag blir trevligt :D

Träffade Andrew på Kalles också. Och han tyckte det var jobbigt att jag drack. Han typ till sin kompis: "this girl is like a daughter to me. And she keeps telling me I have to let go, but i can't! She'll never grow up according to me!" Hahaha. Han är allt för jävla rar han. Han är som pappan jag aldrig fick.

En liten rolig sak som skedde under kvällen är att jag och Zak skulle snabbt till johan för att hämta en öl som han hade glömt där. Och när jag skulle hämta ut min jacka tar Mathias tag i mig och vägrar släppa förräns jag lovar att jag kommer tillbaka. Där står jag fasthållen och Zak öppnar min väska, plockar ut min börs och GER den till honom som garanti att jag kommer tillbaka. OMFG. haha. men det var roligt.

Jag hade faktiskt nästan tänkt stanna hemma igår, för att få sova osv. Men jag bestämde mig för att inte göra det. Och jag är så himla glad att jag valde att gå ut ändå. Nästan allt känns så bra just nu.


Det enda som suger just nu:
Jag hann bara sova 2 timmar.
Jag mår som en hästpung.
Jag har 8 timmar kvar innan jag får gå hem.



:D:D:D:D:D FEM smileysar i RAD! :D Härligt. Tjejen är på toppen humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0