ABBA.

Jag har sett Mamma Mia tha film typ tre gånger redan. Och den är så söt! Jag blir så glad av den.
Och i.... lördags, tror jag det var, såg jag den med mina systrar, och vi sjöng glatt med  i alla låtar. Sen bestämde vi oss för att köra Sing along vesrionen, så text visas och man kan sjunga med. Och vi sjöng som tokar. Det var riktigt kul! Jag fick två, eller ändå tre kanske, favoritlåtar!
Ni får favostycken från två av låtarna:

Honey Honey:

Honey honey, how you thrill me, ah-hah, honey honey
Honey honey, nearly kill me, ah-hah, honey honey
I'd heard about you before
I wanted to know some more
And now I know what they mean, you're a love machine


Don't go wasting your emotion:

It was like shooting a sitting duck
A little small talk, a smile and baby I was stuck
I still don't know what you've done with me
A grown-up woman should never fall so easily
I feel a kind of fear
When I don't have you near
Unsatisfied, I skip my pride
I beg you dear

Don't go wasting your emotion
Lay all your love on me
Don't go sharing your devotion
Lay all your love on me


Gode fina och söda.
I like!
I dig!
Speaks to me!
Mh- mh- mh!

Kommentarer
Postat av: Crazze

Tjo vännen, julen har varit bra. jo jag kommer på fredag, ha ett underbart nyår. tjotjing Crazz

2008-12-31 @ 15:45:45
Postat av: Henrietta

Visst är den söt den filmen! Jag blev värsta glad av den. Hade också kört singalong om det inte hade varit för att jag såg den själv och folk försökte sova, haha.

2009-01-04 @ 22:45:23
URL: http://henkosaurus.blogg.se/
Postat av: Alina

härlig blogg! :)

2009-01-04 @ 22:50:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0