Aj Aj Aj Aj!!!

Träningsverken man får när det det var längesen man tränade sist är fan inte nådig. Galen. Jesus!
Tränade i måndags, och fyfan vad skönt det var. När jag väl är på gymmet så trivs jag som fisken i vattnet, det är bara att ta sig dit som är jobbigare än allt annat, typ.
Idag ska jag då fan träna igen. Längtar! :D
Och sen  när jag kommer hem till zak hoppas jag på mat och spore. Fett fett fett.
Och imorgon, kära läsare, imorgon gäller det. Då får vi veta om vi får flytta in i januari eller februari! Håll tummarna för januari.

Just nu sitter jag och äter choklad med fett gott samvete. För jag ska nämligen och träna om typ 2 timmar om någon missat det.
Nu ska jag bli fit!
INDEED.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0