bark

Blörk.

Helgen har varit.... intressant.
I fredags var det Aditrofest. Mums! julmat är kung. Det var fasligt trevligt om jag minns rätt. Haha, nä jag minns nog det mesta den här helgen faktiskt. Känns som att jag har allt på plats. Sen for vi ut på kalles och hade trevligt.
Det var skoj.
Lördags var man lite bakis, och skulle på julmiddag med mammas jobb. Och ännu mer julmat! Men det var trevligt där också. Jag fick en julklapp. En Manchester United halsduk. Jag som älskar fotboll blev fett glad.... eller så inte.
På kvällen for jag till Zak, och väl där blev jag deppad igen.
Hatar detta. Förlåt..
Nåja.
På söndagen for jag hem och hängde med familjen. Och gjorde en present till Zak för att han är bäst. Och jag är gooooode nöjd. Egentligen skulle han få den i lördags, men eftersom jag var som jag var i lördags fick han inte den då, utan jag slängde den. (japp, jag är mongo). Men då satt jag istället i tre timmar igår och gjorde om den. Och det blev så fint! Inget märkvädigt egentligen. Men jag är nöhöhöhöhööööjd.
Han fick den inte igår heller.. För jag bestämde mig för att ge honom den i julklapp.
Det blir bra!
På kvällen tränade jag läsning med min kära Okee.

Ny jobbarvecka.
Blörk!
Måndag innebär träning. Nice!

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0