Diddelidooo

Julklappar är ändå ganska kul.
Fick massa fint!
Mycket användbara grejer av la famillaa, och fint och spännande av baby.

Juldagen festades det.
Det var väldans roligt.
Sen efter allt var slut och jag var dödast av alla och även fullast, gick jag och Maria till Sunes. Där fick jag en bakis-brus-tablett av Maria, och jag bjöd henne på sunes. Men vi satt inte där och käkade inte. Jag gick hem till min käraste säng, och satt där och åt som en stackare.
Sen vid 4 kom min älskling och kröp ner hos mig.
Halv åtta på morgonen mådde jag lite illa, och vaknade till full som fan och oroade mig för baksmällan som garanterat skulle slå på senare.
DÅ kom jag på min bakis-brusis-tablett som jag fått.
Så jag gick upp, fyllde ett glas, släppte ner min räddare, och såg på hur det brusade. Under tiden höll jag på att välta massa saker, så jag bestämde mig för att sitta ner så jag inte skulle ramla. När det nästan var klart ville jag titta på tabletten, så jag tar tag i glaset, och VÄLTER DET!?!?! Crap.
Som tur var så fanns det lite kvar av tabletten, så jag fyllde glaset på nytt och fick iaf en liten dos av min bakis-brusis-tablett. 
Tack Maria. Jag tror den hjälpte lite iaf, trots att det bara var en fjärdedel kvar av den.. haha.

Sen har det väl inte skett så mycket mer under min första del av "lovet".
Idag jobbar jag, sen har jag en till ledig vecka.
Kommer bli nice!

Imorgon flyttar jag och min älskling dessutom ihop!
Freaking nice.
M-hm-mh!

Kommentarer
Postat av: Emma

YEAH! hahaha. så du var också fullast på stället? ;> Jag tror att jag landade i toppen där nånstans.. hellvetet.

haha

Tack själv för en rolig kväll, var kul att träffas igen! :)

2008-12-29 @ 18:09:47
URL: http://waaah.blogg.se/
Postat av: maria

Hahha, nicci, jag ser det framför mig hur du typ skrapar ihop det lilla som var kvar av tabletten för att undvika baksmällan ;D men du, om du vill köpa sånna där bakisgrejer så heter det "Resorb" och finns på apoteket, finns nått som heter " bakis" också.. så gå och shoppa på appo ;D

2009-01-05 @ 14:57:10
URL: http://maaarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0