Ey yooo!

Ikväll ska jag nog se hela idol. Dels för att jag har varit sugen på det några fredagar men sen glömt bort tiden, och dels för att ikväll spelar Petter bas i Leona Lewis band som är på besök i Idol. And that's cool. Så, se idol ikväll och stötta Petter Tha cool-man.

Pepparkakor med äääädelost är sååå gooooottt..... åååh.
Och apelsin/hallon juice är AWESOME!

Snart slutar man.
Om man skulle gå på toa en sväng för att dra ut på tiden... .
Jopp.

Ha en trevlig helg gott folk!!!
I know I will ;)
: D


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Alltså, hur coolt är det inte att vi känner Petter?!?! Intressant att det skiljer så mkt, han är på tv och jag sitter i skogen. Hahah! men jag gillar det =) Tummen upp för P.

2008-12-07 @ 11:32:15
URL: http://madeleinejoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0