Gosh!

Nog kan man skämma ut sig rejält ibland.

I fredags var det after work med jobbet, och nokiagänget fortsatte hos chefen, och sedan bar det iväg till Kalles. Jag minns inte nå mycket av den jävla kvällen. Som vanligt. När jag tar uppehåll från att dricka har jag ingen aning om när jag ska sluta för att kvällen ska sluta bra.
Rätt som det var så kom Zak och hans mamma och hämtade mig. Då hade någon ringt zak och sagt att det var dags att jag skulle hem. Och eftersom Zak också hade druckit tidigare fick han väcka sin stackars mamma som kom och hämtade mig. Och nog spydde Nicole i bilen nog. Tur att dom förberett med en påse åt mig bara. Jag gick direkt ner och la mig i sängen när vi kom hem. Spydde tack och lov inte mer efter det.
Morgonen efter vaknar jag med världens huvudvärk. Och något konstigt vitt kletigt i håret.
Japp, nog fan hade jag somnat med tuggummi i käften och såklart spottat ut skiten under natten så det hamnat i både mitt och zaks hår. Så jag fick klippa av lite av zaks stackars hår.

Lördagen var jag och shoppade med mamma. Och mådde råsämst men ville som ändå hänge med min mor. Vi köpte en micro, och en stekpanna. Coolt. Och ska köpa en dammsugare också minsann. Indeed. Nice som fan.
Senare på kvällen gick vi till Johan och hängde där med flera andra.
 
Igår var en slappedag. Och på kvällen fick jag spela spore. Den här gången var det roligare än ever. För nu förstår jag helt vad jag sysslar med. And I love it! Idag kan Zak glömma wow för jag ska spela spore!

Idag är jag minsann på jobbet, en timme för tidigt igen. Gosh! Detta kan inte fortsätta.
Och senare idag hade jag tänkt gå och träna, men jag har glömt handduk, vilket gör det hela lite jobbigt. Får se vad som sker.
Pinsamt pinsamt pinsamt om någon tar upp fredagens händelser nu på jobbet. PINSAMT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0