It's too good to be true

Helgen har varit fett värd.

I fredgas såg jag och Jenny (zaks mamma) idol och fnittrade åt Kevins söta ordval. Sen Såg vi Petter spela, och sen ringde Jenny och röstade på Kevin, och skrattade. Så jag ville också ringa och höra hans talsvar, 3 gånger? Japp. Ringde alltså upp 15 spänn på kevin. Lol. Men det är okej. Jag är rik på telefonen. Ett ställe man är rik på. Nice!
Sen efter Idol satt jag och Zak och planerade lite och drack te. Vi pratade om vad vi behövde till lägenheten och hur vi ska möblera. OMG. Vi har så olika syner på vad och var allt ska vara. Haha. Det blir intressant.

I lördags såg jag Love in Manhattan och jag grät som en jävla ko. Blir fortfarande ledsen typ. Haha. Och efter det ville jag spela spore. Men zak var inte klar med Wow tyckte han, så jag sa:
 "antingen får jag spela spore jävla nu, eller så ska du se denna filmen imorgon!"
Han valde att se filmen. Hehe. Senare på dagen var jag och fikade med Najje på roasters, sen runt halv sex kom Emelie.
Kvart i sju var det dags! Och som jag längtat!
Jag, Zak, Simon, Stina, Martin, Emelie, Madde och Petter, träffades på Thai. Alla gick in och satte sig och jag gick och mötte Elin. Tog henne till Thai där vi alla åt gott.
Sen bar det av till lasergame, killar VS tjejer.
Det var fasansfullt roligt.
Jag förlorade dock första gången tillsammans med Martin. Men andra gången kom jag minsann 5:a! :D Zak vann båda såklart!
Sen bar det av hem till Stina. Vi tröck in oss 9 pers i Stinas bil. Väl hos Stina stressade vi med att dricka för att hinna till Kalles i tid så vi hade någon chans att komma in.
Sen efter Kalles for vi på efterferre hos.... Katarina?! äh, minns inte vad kvinnan heter. Sen for jag och baby till Robin Hill och efetrballade där en skvätt. När vi sen skulle vidare till Nicke så fick jag nog. Jag ville sova, och eftersom vi var så nära hem, följde Zak med och bäddade om mig, sen  for han till Nicke sen sväng och fortsatte festen. Sen kröp mysbomben ner hos mig. (ja ja ja, babblig text, bla bla bla.) 
Det var iaf en fett rolig kväll.
Och jag är fett nöjd med att det blev av!
Jag tror jag borde bli en organizer :D
Det tycker Zak också.

Vi hade plannerat att överraska Elin sen typ en vecka innan hon fyllde år. Och när jag verkligen längtar efter något så blir jag så överspänd och excited, och på grund av det har jag råkat avslöja det mesta för Elin innan det var dags. Men hon var bra på att spela ovetande och överraskad. Och jag avslöjade mina avslöjande för alla på kvällen hos Stina.
 Men man kan ju tycka att det är okej att Elin visste allt, för det är ju trots allt tanken som räknas i slutet.
Nog för att det hade varit ÄNNU roligare om hon inte visste nånting alls, men men. Man kan inte få allt bra i livet när Nicole är klanten.

Igår var en jävligt slapp och jobbig dag. Jag bakade med familjen och sen for vi till Zak och såg film. Jag tvingade honom att se Love in Manhattan som han faktiskt dessutom lovat dagen innan. Han gav den en sunkig tvåa. Crap. Jag tycker den var underbart fin.

Jag har ett nytt utslag. Ett på min axel... Det gör ont att ha linne på sig för det skaver :(
Nästa utslag går jag till läkaren med. Då är det väl säkert redan försent och jag är dåmera döende i cancer eller nåt.

Fan vilket jobbigt inlägg det blev idag. Hehe.
Men ibland blir det så! Det kan inte hjälpas.
Säkert massa konstiga meningar och konstiga ord och fel fel och åter fel.
Men jag bryr mig såhär lite.
Se, ni ser inte ens hur lite jag bryr mig. Det är obefintligt.
Hhah!



Äh, hejdå-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0