Kläder VS Ädelost?

Japp. Det är bara så att om jag och Emelie vill sluta shoppa coh spara pengar bör vi inte vara med varandra.
Vi kom överens, förra veckan, om att sluta shoppa så hejdlöst och tankelöst och ansvarslöst. Och det gick väl ändå helt okej för mig förra veckan minsann.
Och idag, skulle vi ses för först gången på en vecka , jag och min kära kärring, och så gick vi på ICA.
Där hade dom den här vanliga fredagsbjudandet på olika saker. Vi smakade någon nypressad juice från danmark (?) och båda älskade det, så självklart köpte vi oss varsin liter och fnittrade lite. Sen gick vi förbi ett stånde med pepparkakor, med ÄDELOST!? Bläää? tänkte vi först, men vi var modiga och smakade. Vi gick vidare och åt på den goda delikatessen och kände mer och mer efter varje steg vi tog hur fantastiskt gott det faktiskt var coh hur fantastiskt bra pepparkakor och ädelost passar ihop!
Båda sa "shiiit... åååh... detta var ju gott.....!"
Båda vänder EXAKT samtidigt om och går tillbaka till ståndet för att köpa sig en ädelost också.
Nu skrattade vi nästan ihjäl oss.
Okej, så det här är vår idé av hur man sparar pengar?
Köp inte kläder, köp ädelost!

Tro mig. Det ÄR gott.

Kommentarer
Postat av: kärringen!

HAHAHA, jag älskar att vi är så fantastiskt dåliga båda två! MEN, nu måste vi båda skärpa oss och spara pengar!! Detta kan inte fortsätta, även fast mat är det bästa som finns och ädelost var helvetes gott till pepparkakor ;D Anyway, jag tänker på er nu när ni är ute på kalles och har roligt och jag ligger hemma i min säng och sörjer lite över att jag måste upp och jobba imorgon :S :P Men Tack för ikväll och ha en underbar fortsättning ;) Vi ses till veckan!

2008-12-06 @ 23:56:41
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0