Mitt öde är att rita.

Jag tänkte ägna en minut åt mig själv, för att ge creds till mig själv att jag är så fantastisk på att rita.
Så nu ska ni få se mina senaste verk.

Ni får en liten beskrivning till varje bild.

Njut!



Beskrivning:
Var sur en dag på jobbet. Då ritade jag denna sporevarelseliknande bilden och blev genast på bättre humör!




Beskrivning:
Min vän Emelie var in need of a man, så jag gjorde en kontaktanons till henne!



Beskrivning:
En dag på väg till bussen träffade jag herr ekorre, som var fasligt stressad så han sprang bara förbi mig utan ett ord. Han var nog stressad hem till frugan efter en vild partynatt ute.


Beskrivning:
En dag var jag, Emelie, och Cheyenne och åt på Arbaillo. Då kom vår vän Emil dit. Och han hade ont. Så han fick en fin bild av mig som visar dagens händelse.



Beskrivning:
Skulle bara påminna mig själv om hur mycket Zak tycker om mig. Han är fasligt snygg på denna bilden också.




Beskrivning:
Ja, imorse blev jag jävla nerstänkt av en jävla bil. Var först jätteglad och på väldigt bra humör innan det hände, men efteråt hade jag dödat föraren om jag hunnit ikapp bilen.





Beskrivning:
Ibland är jag fattig.
Mest jämt är jag fattig.


Beskrivning:
Jag och Viktor utdelade veckans prutt på jobbet. Det var kul!


Sådär.
Var inte rädda.
Det kommer mer så småningom.


Kommentarer
Postat av: crazze

Fan här fick man va me på ett hörn, grön och fin hehe

2008-12-17 @ 13:44:03
URL: http://crazze.blogg.se/
Postat av: nicole

Ja men visst crazz! Väldigt fin och grön. hehe

2008-12-17 @ 13:49:53
Postat av: Zak

Oh, vad roilig och söt du är min alldeles egna lilla Outsider-Rembrandt! Puss och kram från sovlingen. ^^

2008-12-17 @ 15:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0