Nu är man gammal.

Idag ska jag till tandläkaren. Mitt sista gratisbesök.
Nu får vi hoppas för allt i livet att jag inte har fått mitt första hål. För det lär inte finnas fler tider i år.
Och får jag tid för borrning nästa år innebär det att mitt första hål ruinerar mig.
Så håll tummarna för mig.
Inget hål, inget hål, inget hål.......

Igår kirrade Zak en filmtipset åt mig.
Nu ska jag börja betygsätta filmer....
LOL.
SVÅRT!
För att vissa filmer jag ser som jag mår bra av att se och som underhåller mig mycket, skulle jag aldrig kalla en bra film. Som till exempel High scool musical, den filmen är ju verkligen inte en bra film. Men den underhåller mig och jag blir glad av den på ett nördigt och fjantigt plan. Jag menar, jag finner mig själv sitta och le, som  en mamma ler åt sitt barn när han/hon gjort något sött eller knasigt, under filmen. Den går ju inte att jämföras med till exempel... ja. Nu kommer jag inte ens på ett exempel.
Men ni som inte heter Johan och Zak kanske förstår vad jag menar?
;)

Hur som helst.
Jag kände mig fasansfullt löjlig när jag gav betyg.. typ:
"ah, men den får en trea!"
"hmm.. den får en tvåa"
"åh, den! deff en fyra!"
LOL LOL LOL.
Men det är väl lika bra att ha.
Kanske kommer jag en dag att kunna sätta betyg utan att känna mig som världens amatör.


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Åh, jag känner igen mig i det där! ;D

2008-12-17 @ 17:21:04
URL: http://henkosaurus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0