Oj veck sa snuten!

Helgen har varit... tärande.
I fredags var vi och festade på KG till typ sju på morgonen. Och ställde klockan på 14.00 samma dag. Inte kul.
På kvällen typ vid halv sex kom jag på att vi skulle på filmkväll hos Stina. Så då bar det av dit.
Simon, Zak, Rhalleh, Stina och jag såg två filmer. Kommer inte ens ihåg vilka dock... Jo, en var typ som the ring, Och saaaaaaatan vad Jag och Stina var rädda under hela filmen typ. Satt och höll varandra i händerna och skrek. Och så avslutade vi kvällen med en komedi.
Det var en trevlig kväll.
Vi for ganska tidigt därifrån för Zak var trött och skulle upp och jobba.
Väl hemma hos mig hämnades jag, och höll honom vaken ett tag in på natten.
Sen på söndagen färgade jag min mamis ögonfransar och tog resterna till mina ögonbryn.
Haha. Gosh. Tur att det inte blev något konstigt resultat.
Senare var det julfest med friidrotten. Jag var med och lekte en lek där man skulle smälla en ballong mellan varandra. Det var skitsvårt! Vi lyckades icke.
Till slut la sig filip och tänkte mosa den mot golvet, och jag var inte sen med att springa fram och trycka ner honom i golvet så det blev en fet smäll i lokalen.
Och sen skulle jag visa att jag var kung på höjdhopp.... Det var jag inte.
90 cm hög.
Jag stod och laddade, tog sats, började springa och tänkte saxa över, men kom på under tiden som jag sprang att jag ville floppa istället (för att vara extra cool), men när jag väl var framme blandade jag ihop allt, tog tag i stången med handen för att få undan den, och ramlade på madrassen och landande med stången rakt på höften istället. Aj aj aj aaaaaj!
Haha.
Och nog skulle jag försöka en andra gång. Bara för att visa att jag är kung. Och denna gången hoppade jag typ framlänges eller nåt, men kom bara över med ena benet så mitt andra ben som hängde kvar på andra sidan fick ta lide av detta när jag landade med smalbenet på den jävla stången. Aj aj aj aaaaaaaaaj åter igen.
Till slut sänkte vi till 40 åt mig. Och den klarade jag. Dock inte på någon godkänt vis alls. Och folk runt omkring hade roligt på min bekostnad.
Men det bjuder jag på.

Ungefär såhär gick det till när jag hoppade första gången och tog tag med handen:


Kommentarer
Postat av: Crazze

Hahahahhahahaha

2008-12-22 @ 12:21:45
URL: http://crazze.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHA PAINT FOR THE WIN :D

2008-12-29 @ 18:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0