Twilight

Seriöst.
Vilken jävla-mongo-jävla bra film.
Var på bio igår med min käraste Elin och såg den fett bra-iga filmen!
Den var så galet bra.
Allt var perfekt, om man bortser från de fnittrande småtjejerna. Dom skrattade överdrivet mycket på helt fel ställen i filmen. Så som en hämnd skrattade jag högst i biosalongen på ett ställe som inte alls var så himla roligt. Och sen kom Elin med det bra förslaget om att skratta försent. Så när alla tystnat skrattade jag. Det var roligt de två gångerna jag gjorde det.
(Ja, Johan och Zak skulle hata att vara i biosalongen då. Man får inte ens ha igång sin mobiltelefon i biosalongen).
Men det skiter jag i.
För dom var inte där, och filmen var AWESOME!
Edward Cullens intensiva heta ögon var inte och leka med. Oj oj oj.

Min kropp driver med mig.
Ger mig konstiga utslag och sväller kroppsdelar för en dag, och KRYMPER min pissblåsa!
Nu är jag less.
Nu får jag ta i med hårdhandksarna!
Kropp, you're going down! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0