99 frågor

99 saker du (inte?) visste om mig:


1. Fullständigt namn? - Nicole Smith
2. Exakt ålder? - 19 år, men 20 om 3 månader!!!
3. Vart bor du? - Bort i hejjn! hahahaha, norrlänning for lajf!
4. Bor tillsammans med? - Familjen, men om mindre än 2 veckor bor jag  med Zak! :D
5. Husdjur? - naj naj. nevaah
6. Färg på ditt hus? - ehm.. gult.
8. Klass? - jobb på aditro
9. Vilket år tog du studenten? - 2008
10. Något jobb? - ja men visst. Aditro jue. Nokiakvinnan!
11. När ska du sova ikväll? - ehm. Aldrig.
13. Duschat idag? - Näe
14. Kramat någon idag? - Jao.
15. Pussat någon idag? - Jeo.
16. Vad har du ätit? - frukost, och lussebullar, och pepparkakor, och clementiner, och sånt gott som bjuds på jobbet.
17. Dagens klädsel? - Mjukisbrallor, Zaks popeye t-shirt och en kofta
19. Dagens sötnos? - Zakibaby
20. Dagens roligaste? - ehm, tja... Vet inte. Johnnies prat med sig själv kanske!
21. Har du många vänner? - ah men visst. Im cool ju.
22. Hur många har du kysst? - Lol.
23. Vem kramade du senast? Zakaaaa
24. Hur många vill du ha sex med? - Alla i hela världen.... ? rätt svar? LOL.
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - EN.
27. Har du pojk-/flickvän? - jaaaa
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Zaki
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Naaah; Haha ja det kan man lugnt säga! XD

FAVORIT:
31. Film? - hmm... love in manhattan ATM. åååh, vill gråta när jag tänker på den. Oh nej. Twilight! Eller... hmm.. båda!
32. Låt(ar)? - I dunno
33. Mat? - Baaaaacoooon!
34. Dryck? -  vatten är jävla gott, och... dr pepper, och julemust.
37. Stad? - ehm... vet inte.
38. Land? - vet inte..
39. Ämne i skolan? Sång och emsemble
40. År? - 2008

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - FLÄ!
42. Personen du kysste? - babybajs
43. Gången du spydde? - hehe... förr förr förra helgen tror jag
44. Gången du grät? - för en vecka sen.
45. Pizzan du åt? - ehm.. i förrigår tror jag.
46. Gången du var i göteborg? - Never been there man
47. Gången du var i stockholm? - Sista dagen på min och Zaks tågluffning, alltså i september någon gång..
48. Gången du var full? - förra helgen



ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma och mysa tror jag fan..
54. Tv-spel eller datorspel? - nadaaaaaaaaaaa eller okej. Datorspel = Spore.
55. Singel eller upptagen? - Upptagen med min korv.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? oh god.
59. Big brother eller paradise hotel? - Haha oj, var väldigt hooked på paradise hotel där ett tag!
60. Svart hår eller blont? - I dunno, daag
61. Blåa ögon eller bruna? - Men palla. Vet inte. Blåbruna!
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - har ju bara varit i sthlm, men  vill till gbg!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Jag är högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - cokelicoke
66. Pizza eller kebab? - Bacon!
67. Randigt eller prickigt? - randigt
69. Leva eller dö? - Leva FTW

ANTAL:
70. Personer du älskar? - men åååh. Jag har en fet familj, och många finingar omkring mig OKEJ!? orkar inte räkna.
71. Personer du hatar? - EN.
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - men se fråga 70. Haha
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - hahaha.
74. Glassar du ätit på en dag? - oj, mååånga. stackars min mage efter det vill jag lova
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - luleåkalaset, pdol, trästock, 2008. thats it.
76. Gånger du haft minnesluckor? - jeeeez. ett X antal gånger.
77. Piercingar har du? - eh, vad räknas. En i näsa, en i navel, en överst på örat, en i örflärp, och en på var sida i örat. (haha förstod någon det där med öronen?? lol.)
78. Personer du saknar just nu? - hmm... Pappa med familjen i danmark, och systerbarnen i USA.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - ehm... vet inte hut många gånger, men 4 personer har lyckats få mitt hjärta brustet. Oh gud, det gör så ont varje gång.



VEM:
80. Vill du kyssa nu? - guess who?
81. Ska du träffa imorgon? - hm... Simon, Stina och Rhalleh!
82. Sjöng du senast för? - ehm.. vet inte. minns it.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Filledonken.
84. Spelade du tv-spel med senast? - oj... Sist jag minns att jag spelade var i USA..
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Zaaak. Åh så mysigt!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - En dödande sten? En person.
87. Förtjänar att dö? - En viss person.
89. Vill du sova brevid inatt? - Zak såklaart.

VAD:
90. Gör dig glad? - hm, vet inte... ganska mycket ändå.
91. Gör dig ledsen? - För små saker gör mig ledsen.
92. Vad vill du helst göra nu? - Ligga i en säng och chilla framför en firre.
93. Önskar du att du slapp göra? - jobba kanske
94. Vill du ha nu? - PENGAR och FLYTTAAAA
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - inredning kanske...?
96. Längtar du till? - 30 December! Moving day.
97. Tycker du om dina betyg? - tjaa... kunde varit bättre.
98. Ångrar du i ditt liv? - Vet inte...  Har faktiskt inte något jag ångrar  just nu iaf.
99. Är det bästa som någonsin har hänt dig? - oh, orka. Men bästa i år är väl att jag ÄNTLIGEN fick den jag ville ha. Haha

Trackback
RSS 2.0