workout at tha gym!

MInsann. Sagt och gjort. Igår var jag och tränade igen. Med Simon och Madde. Det var väldans skönt och jag tog i så det knakade. Det är ju inget kul om man bara tar i så det känns lite, man ska ju ta i så mycket man bara kan.
När jag höll på med en magmaskin som jag inte hade testat förr, så var det tio kilo på den. Och jag tänkte bara "men tio kg till magen är ju naaaada". Så jag körde på. Efter mitt tredje set kommer en kille bort till mig och:
"ursäkta, det där är jätte jätte tättetungt....."
"va?!"
"det där är... du har inte kört den där förut va?"
"nä....?"
"nä, för de vikterna du har är jättetungt, och du kan ta av dom om du vill...."
"jaha, okej... tack"
Och såklart vågade jag inte ha kvar vikterna utan tog av dom. Haha. Mesigt. Pinsamt att han kom och sa, men ändå schysst, även om det nu var så att det var jättetungt och det fanns risk att skada sig, eller om jag helt enkelt bara gjorde övningen jävligt fel.

Nåja, efter träningen gick jag och Simon och fikade på roasters. Det var mysigt. Han är en rar och fin vän som är trvlig att umgås med. Som framkallar röksug, men även ger glada och fina stunder. Som ger mig glädje och solstrålar, och sånt fint (interngrejs, don't bother)
Zak ringde även en gång, fastän han spelade wow hemma. OMG. Han kom ihåg att jag fanns trots att wow var framför ögonen på honom. Gudar i himlarna.

När jag kom hem var det dags för Spore. Jag fick spela om hela jävla stamfasen eftersom jag glömde spara och lyckades dö just innan jag skulle vidare till civilisationsfasen. CRAP. Nåja. Jag kom dit i alla fall. Och fick bygga mig ett hur som fick heta "Nucalop Slott", och en fet jävla bil som fick heta "bad ass Nuke-a-lot". Hehe. Cool cool. Mina "djur" heter Tjompi. Nu vet ni.
Börja spela spore. It's crazily fun! (haha INGEN aning om det finns något som heter crazily eller om det stavas så, but I don't care, för jag får lov att komma på egna ord om jag vill)

På tal om hitta på egna ord. Nu ska jag förtälja er.
Senare på kvällen igår svällde mitt öga upp och blev helt rött och vätskigt. Blärk! Och då tänkte jag att det var en allergisk reaktion emot något. För näsan började klia, och det började klia överallt senare. However, när jag var liten och fick allergiska reaktioner brukade mamma lägga blöta varma tepåsar på mina ögon. Så jag gjorde minsann det igår. Och Zak frågade såklart vad fasen jag gjorde. Och då sa jag att det var skönt och att jag brukade göra så.
"men vadå? det är väl inga ämnen där i som ska hjälpa mot allergi?!"
"mjaaooooeeeäää..."
Och då kom jag på att jag var sugen på att luras så jag sa:
"det är ju ett ämne..."
"jaha, vad är det för ämne då?"
"men.. vet du inte det...? det är ju ... " *tänk tänk tänk! säg nåt trovärdigt och coolt*
"det heter.. efy...ze...mbalon..e. japp, efyzembalone" *WHAAT!? hAHAHAH*
"hahaha Nä Nicci, det gör det inte."
Jag höll fast vid att det hette efyzembalone och fick stava det några gånger och han började tro mig litegrann men sen började jag skratta och han avslöjade mig. Men det var roligt en liten stund.
Efyzembalone var ju ett coolt namn på ett allergiämne.

Kommentarer
Postat av: Stina

Det där med step-in har jag gett upp. Ska köpa mitt årskort(!) idag. Ett helt jävla år. Vilken grej.

2008-12-04 @ 12:31:20
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: emmmmmelie-thegreateswomanintheworld!

haha jag gillar din bluff ;D men det äckliga med dig är att man ofta inte märker ifall du driver eller om du är allvarlig, skit jobbigt ibland! I miss you! Ring någon dag woman!

2008-12-05 @ 00:09:45
URL: http://emeeeelieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0