15 calls

Detta innebär, 3 samtal i timmen sen jag började. Riktigt drygt.. och det jobbiga är ju att samtaklen är max 5 min långa, alltså 15 min av 60 sitter jag i samtal. 45 min i timmen har jag inget att göra. Jag blir så uttråkad..... vet inte vad som är värst dock. Att få många samtal eller få.

Men en sak vet jag; jag är redo att fara hem till min säng nu. Men det är ungefär ... 3,5 timmar kvar.!

Imorgon blir iaf en bra dag tror jag . :) Roasters med brudarna. Mycket trevligt. Det längtar vi till. Dock inte för länge... har inte orken och ska dessutom upp tidigt på torsdagen.
Min sömn kommer nog aldrig tas igen. Det känns inte så nu iaf. Jag är helt slut i kroppen, och gäspar hela tiden. Kroppen skakar och jag mår illa. Somnar vid min dator lite då och då och väcks när det ringer. Antagligen därför mina dagar är så fantastiskt långa. Nä, skärpning! Så här kan jag inte fortsätta.
Borde seriöst fara hem och sova direkt efter jobbet idag.

Om inte det händer något som lockar mer än sömn. Finns typ bara en sak som skulle hålla mig borta från min säng och sömnen den erbjuder. Vi får väl se vad som sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0