Adjö.

6 min kvar tills man börjar. Jag tänker då inte logga in på systemet förräns klockan är jävlat 08.00! hehe.

Igår var en väldigt trevlig dag. Petter klarade körkortet! WIIE! GRATTIS. Så då kom han och hämtade upp mig så for vi till roasters och väntade på Simon. När Saj kom så tänkte vi fara och våldgästa rhalleh, men var hon hemma? NÄ. Hon var minsann på Frasses!! så då for vi dit. Och jag gav Simon en chans att förklara vad som sker i skallen på mig. Och min dikt stämmer så sjukt bra att han är så himla bäst <3 Min klump i magen försvann helt och hållet. Inte ett endaste spår kvar av den. TACK MIN KÄRA PANDA :)
Nåja, hur som helst, väl på frasses så kom vi på efter ett tag att vi borde våldgästa Emmy. Så det gjorde vi. Och det var grymt trevligt. Sen efter den trevliga kvällen for jag till zak och sov hos honom. MYCKET bra dag. Tack till alla som var med ;)

Idag, hade klockan på 06.45 bussen gick 07.25. så jag hade 35 min på mig. Men det gick superbra, Zak orkade inte ens upp för han ville sova till åtta. LOL.
Men nu är jag fethungrig. SÅ jag ska snart till ekbergs och shoppa  lite frulle :D



Idag bär det av till skåne! :D Gonna miss yaaa. Men jag är tillbaka på lördag runt... 13.00 typ. Så då ses vi på festen som dom som är bjudna dit vet var och vem festen är hos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0