Alkis en måndag?

Är det okej att dricka alkohol en måndag?
Eh, ja! Lätt som fan, och sveper man kan man faktiskt bli lite småfull på 3st 4,5% cider. Och minsann, dricka en måndag är något för mig och Stina :D Vi satt på roasters igår och snackade om människor och livet, och kom på att vi borde festa till det lite. Sagt och gjort. Vi köpte oss lite cider. Det ar faktiskt väldigt trevligt.
Tyvärr så orkade jag inte sitta så länge, för jag skulle upp och jobba idag. Så typ.. halv elva kanske, tog vi en cykeltur och skilldes åt i våran fart, jag skulle till Zak och Stina skulle hem till mer alkohol..
Haha, drack du mer i din ensamhet då du kom hem? ;)

Stina, sorrry, men hälsningen gick inte fram. Glömde bort, men här får du ett "ljud" :

aaaaaoo. *bit* aaaaaaaaao. *bit bit* aaaaaaaoooooo.  Haha du fattar vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Stina

Nog korkade jag upp en cider när jag kom hem alltid. Fast bara en.



Det är fan för dåligt att du glömde hälsningen, men den här får väl duga då :P

2008-07-29 @ 18:25:59
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh, den kvällen var så underbart rolig! Ge oss sommar, uteserveringar och semester nu på en gång! :)

2009-02-19 @ 00:53:36
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0