braindamaged morons

Dom var sååå duktiga dom små liven igår. Barn är så fruktansvärt söta. Och vissa tycker ju att dom borde höras med än andra och gå därför supernära micker och ger allt dom har. Hahah. DOm var så sjuklitgt söta.
Efter konserten gick jag och rhalleleh till roasters där jag tog mig en mintu black, sen till kittelfjäl och så satt vi där och tog oss en sup. Sen gick vi runt ett tag, bla bl baö -- sl ,fl-

Sen träffade jag min kära svärfamilj . (LOL) Dom var alla tre fulla och glada. Mycket trevligt =) Sen träffade man fler och fler. orka nämna alla..

Alltså. Bungeeyump (eller hur satan det stavas) är ju enbart för sinnesrubbade människor. Någonting inom en måste ju typ säga att man är beredd och lite sugen på döden. För jag stod precis under, och det är inte en vacker syn. Kroppen far och slängs hitan och ditan. Jag hade först tänkt göra det. Tills jag började tänka på vad det är man egentligen gör. Man hoppar rakt ut för 60 meter med enbart gummi lindat runt fötterna. Störtar man så är det med huvudet först, och det rakt mot asfalt. Inget av det kan ju vara så särskilt säkert.
Satan vad ont man lär ha i huvud och kropp också om man gör minsta lilla fel. Eller även om man inte gör fel så lär man få någon skada, (mer än skadan som dom som hoppar har innan dom hoppar).  

Nä, nära döden grejer är inget alls för mig. Men ska ni göra det, hör av er. Jag vill se på när ni gör era dårskap. ;)


Emelie, Yammi, Carro, Mickan, Redo för feest!?
FÖR IKVÄLL BLIRE FEST! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0