favourites at the moment

Rhalleh min älskade fru.  (älskar att du är hemma igen!)
Emelie min kära linerutande kärring.
Schtiiina den ultimata festpartnern.
Emma min kära lunchrastpolare.

Simon, min käraste älskade Panda.

Ja, ni mina kära, är mina enda vänner. HAHA lol. skoja. jag har massa vänner, jag är populär. Så jävla populär.

Men eftersom jag träffat er fem mest på sistonde så ni får äran att stå i min lista för dagen. Hehehe.   ♥

Nu har jag typ bloggabstinens och vill bara skriva hela tiden. Visste att det var en dålig idé att skaffa blogg. Det bästa skulle ju deff vara om jag bara glömde bort den, eller inte säger till någon alls att jag ens har en blogg. Synd bara att den planen redan är körd. 
Det värsta är att jag egentligen inte har något att skriva, utan jag skriver mest för att jag har tråkigt på jobbet, och när jag äntligen fick lite kul för att emelie loggade in och skrev, då ska hon gå och KÄKA!? Så nu är det back to boring retarded working nolifer. Tills nåt kul händer igen.

Jag ska nog sluta skriva nu. Och jag vet. Det här var ett otroligt onödigt inlägg, men jag tvingar ingen att läsa.



Do as you fucking wish.

Kommentarer
Postat av: Emil S

Glömde du inte mig? :(

2008-07-02 @ 21:01:09
Postat av: Nicci

Men gubben, jag skrev in dem jag träffat mest... dig har jag inte träffat nå! (Förutom dagen efter midsommar...) du kom ju aldrig och fikade ens... :( Men det betyder inte att du är glömd=)

2008-07-03 @ 07:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0