kalaset

Ikväll blir min första fånf som jag ska på luleåkalaset. Jag har hört att det ska vara gratis idag? fett nice isf :D och annars, jag är tät så det är lugnt.
Nu slutar jag om 20 min och då ska jag cykla till Zak sen fr vi skjuts till lule typ halv åtta. Nice nice. Slipper bussen.

Jag hoppas bara det blåsiga och HAGLIGA vädret passerat så det inte kommer när jag ska upp på cykeln!! :S Vad är det som sker med vädret.... ?

PITEÅ Ett våldsamt åskoväder med kraftiga vindar och störtskurar av hagel har dragit fram över Pitebygden. Framför allt Rosvik och Norrfjärden har drabbats. Hundratals träd har blåst omkull, kor har skrämts på flykten och altantak slagits sönder av haglet.

CRAAAAAZYYY. läskigt läge. En kvinna hade kört bil och det hade slängts träd hejvilt framför henne. :S
I en bil är man LITE skyddad... avd händer om jag halvvägs hem till zak får ett träd i skallen. DÖDEN. Kul ens. Funderar på att ta bussen alltså.. Ändå värt. Får se!

JAG FICK LEDIGT!! Betald ledighet dessutom. Det blir awesome! sova ut läääääääääääääängeeeee :) mmmm.

LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Stina

Detta är inte en säker plats att bo på. Det är ju alldeles uppenbart.

2008-07-31 @ 22:26:17
URL: http://israfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0