Kalles!

Ja, kvällen som jag tänkte skulle ta slut runt... 12 (eftersom roasters stänger då) slutade med kl 4. Vi kom på såhär typ runt 23 att vi ville på kalles och ta oss en öl. Och Petter Almen fyllde även 21 igår så det passade ju fint. Så då for vi på la kalles. Och guess vem som var där? JODÅ! BÅDE sexyman och älsklingsvakten :D
Jag hade riktigt kul, och som från ingenstans kommer Henrietta dit. Så då lämnade jag mitt ursprungliga crew. Sorry guys, men jag och henko hade AAAASMYCKET att prata om. Det var riktigt trevligt.
Vad hände sen, Jo, då typ runt tre for vi på shell och käkade korv. :) Så då stod vi där och snackade evigheter. Mattias kom också dit, så vi stod och hängde med honom.
Runt 4 kom jag på att jag MÅSTE hem eftersom jag har ett jobb jag ska upp till. Kom hem strax efter fyra, tänkte blogga då, men mamma skulle blivit skogstokig. SÅ jag sket i det. Satte klockan så jag skulle hinna sova exakt 2,5 timmar.

DET VAR EN PLÅGA ATT STIGA UPP.
Men det var värt det! För kul hade jag! :D

Time to go to work!!

Rhalleh, Simon, Petter, TACK för igår =)

Rhalleh och Simon, Ses sen till lunch!




KÄRLEK TAR OSS DIT VI VILL!
(eller nåt.... :/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0