Lasagnette

Det var det Zak lagade igår. Lasagne. Det blev riktigt riktigt gott alltså. Han var så sexig när han stod där och lagade maten. Trots att han var hungrig=dåligt humör. haha
Efter maten spelade han såklart TVspel, och jag gick och duschade en skön dusch. Sen gick vi och la oss, har ingen koll alls på vad klockan hann bli innan vi somnade. Men jag är som vanligt trött igen. Så tidigt lär det ju inte ha varit.

Jag tror vi slog rekordet i morse på snoozandet. Måste ha varit en timme efter klockan ringde (första gången) som vi gick upp. Men det är skönt att ligga och mysa och halvsova. Så det var ändå värt. Och vi behövde aldrig stressa eller nåt sånt heller. Fett fett nice.

Nu ska vi se vad jobbet går för. Om man kan få vara ledig nån himla gång. Det suger om jag inte ens får ta ut av mina OBETALDA semesterdagar... För Zak spelar ikväll, och han vill att jag ska följa, och jag vill gärna se. Men det är kvart i tio ikväll, och så håller det på ett tag, sen ska man ta bussen hem liksom. Det lär bli en sen kväll. Och det finns ingen chans i världen att jag kommer orka det... Så kom igen för fan. Ge mig fucking ledigt.


Jag tror jag håller på att bli förkyld... Det känns jobbigt. Och med tanke på att Zak hade feber igår så finns det en risk att jag är på väg dit. Även om jag sällan faktiskt blir sjuk.

Kommentarer
Postat av: amandaaaaaaaaaaa

men oj hej, är det du :D?

Är du hemma i sverige igen? hur länge har du varit det? hur är det med dig? pusss

2008-07-31 @ 12:33:26
URL: http://amandawallentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0