Livet leker

PDOL i helgen alltså.
Haha, första gången Zak sov hos mig i fredags, och i lördags hände en liten jobbig sak.

Cherokee: Är du och Nicci tillsammans?
Zak: jo, det är vi. Vet du vad det betyder?
Cherokee: Ja, att ni ska ha sex!


Min lillebror har inte alla nötter hemma i skålen. Kan tänkas vara lite jobbigt för Zak eftersom hela familjen stod och hörde på när min lillebror vädrade sina tankar och ideér. Men jag tyckte det var kul. Det är bara attt lära sig att min bror är söt som få men väldigt weird. ;D

Fredag; hängde med brudarna + Emil :) Det var skittrevligt. Dock så skilldes vi åt, där inne, så jag var med emelie och Stina. Men sen försvann stina på konsert, och jag och emelie fick och såg Talang (som var helt grymma). Väl där försvann emelie, och sen lyckades jag ändå på något vis hitta igen Stini :)

Lördag; Vi styrde så att jag fick ett artistpass. Så jag och Zak kom in på ställen som inga "vanliga" kom in på. HA! suckers. Det var fett. Dessutom behövde jag aldrig gå på bajamajor. Vi gick på riktiga toaletter i artistbaren eller på stat. Det var så fett värt. var på efterfest med magnus uggla. Han är ju dock så ocool det går att bli.
Sen for vi på efterfest hos nån av Zaks kompisar. Kom hem fetsent, så vi vände fett på dygnet och vaknade fett kl åtta söndag kväll. Men jag lyckades vända tillbaka lite och gick och la mig typ halv tre på natten, och sov några timmar. Dock inte Zak. Han satt minsann och spelade TVspel hela natten. När jag vaknade i morse typ kl sju och skulle på toa satt han fortfarande och spelade Final fantasy X, som för övrigt är ett ganska.. enformigt spel. Men det är ändå rätt spännande att titta på.



Nu vart jag less på att skriva. Dags att läsa bloggar eller titta på bilder på bdb.

Byes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0