Måndag, gaah.

Huvva, en dags helg till skulle deff inte skada någonting alls faktiskt. Jag är trött... Dock så hade jag feta sovmorgonen idag. Började inte förräns kvart över tio. :D Men eftersom zak började nio så fick jag inte sova nå längre ändå. Men det är ok, för då hann jag hem och duscha, byta kläder, ta en lunchlåda, säga tja till familjen osv osv.


Jag diggar den här nya tanken, den här nya... livsstilen? äh. Hittar inte rätt ord. Men det känns bra. Supermegabra.
  

Jahapp, då jobbar man till sex idag alltså. Det är det som suger med att börja sent... för då slutar man sent också. Och imorn börjar jag 8.15, men slutar ändå sex för det. :( Bajs. Ajja, det är okej.
Bra saker väntar ju efter jobbet ^^



Nu ska jag jobba lite!

Farväl kära läsare. Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0